Tuesday 10 April 2012

my blog is all abaout my syok sendiri :D

alhamdulillah syukur ...
aku dah pun start kerja sejak seminggu lepas as a staff nurse. waaah staff nurse you.. kelass sangat ke?? kelas tak kelas belakang cerita, yang penting ikhlas bekerja sepenuh hati demi mencari sesuap nasi dengan cara yang halal..
seriously seghabuk jugak la kepala otak minggu pertama start kerja ni, kena isi borang tu borang ni, nak salinan fotostat itu fotostat ini..bayangkan betapa serabutnya hidup aku seketika. Sampai aku menangis jugak la masa isi borang-borang tu semua. Mujur ayah aku yang penyayang tu tolong tenangkan aku.   hahaha tapi semua tu bak kata orang Malay hanyalah small the pieces je sebenarnya. Tak perlu nak tension yang melampau. Kena buat semua tu dengan relax dan smart. Aku ni je yang kabut sangat dengan all the borangs. Dan alhamdulillah, sekarang semuanya hampir settle. Esok public holiday sempena Pertabalan Agong Malaysia yang ke-14 so takyah pergi kerja. Dapat tidur lambat malam ni untuk update blog ni. Sekian saja entri blog aku kali ni, see ya ! peace no war..

No comments:

Post a Comment