Friday 30 March 2012

satu lagi hajat tercapai !

yeeeayyyy....!
Akhirnya terbeli jugak ikan perhiasan kecik-kecik juga dalam akuarium yang kecik. Memang happy giler la kan perasaan bila akhirnya aku beli jugak ikan-ikan tu petang tadi. Mana tak happynye, sebab dah sebulan lebih jugak la aku dok merayu kat mak aku mintak tolong belikan ikan-ikan tu, tapi memang mak buat tak layan la kan..haha kesian aku.. So, tadi masa pergi pasar malam berdua je dengan kakak aku, tiba-tiba aku ternampak pulak satu gerai jual ikan perhiasan, kura-kura dan hamster jugak. Bila dah nampak kedai tu memang berbunga habis la hati aku. Teruja sangat nak beli. Then, kakak aku yang baik hati pun belanjalah aku beli ikan tu, akuarium dan juga makanan ikan. Semuanya berharga RM 22..murah kan ? :)


nidddiiaaa...ikan-ikan yang dibeli tadi. cute kan ?


             blurrpp blurrpp...


ok lah babbaiii :D

<3 <3 <3 





No comments:

Post a Comment